منتدى طلبة كلية الهندسه بأسوان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالتسجيلأحدث الصوردخول

نكت كدا للدراسه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نور الهدى
عضو مرشح للإشراف عن قسم اضحك كركر أوعى تكشر
عضو مرشح للإشراف عن قسم اضحك كركر أوعى تكشر
نور الهدى

Upload Photos :  نكت كدا للدراسه  Upload

نكت كدا للدراسه  Empty
مُساهمةموضوع: نكت كدا للدراسه     نكت كدا للدراسه  I_icon_minitimeالخميس 9 ديسمبر - 21:31

واحدحرامى سرق باب من واحد مسطول ...... فالمسطول قعد يجرى وراه الحرامى ...فقام الحرامى حاطط الباب فى نص الشارع وجرى ....فالمسطول وقف عند البابوقال له افتح يا جبان
تلاتةبيحششوا واحد قال لهم لو البوليس جه دلوقتى نعمل ايه واحد قال انا هاعملنفسى سيجارة مرمية على الارض والتانى قال انا هاعمل نفسى سيجارة مرمية علىالطفاية والتالت قال انا هاعمل نفسي سيجارة مرمية من الشباك لما جهالبوليس واحد رمى نفسه على الارض والتانى رمى نفسه على الطفاية والتالترمى نفسه من الشباك فوقع على واحد فى الشارع قال له احرقونا بقه احرقونا

مره حشاشين كانو قاعدين في خيمه...بس مكانش معاهم حاجه يولعو بيها فبعتو واحدمنهم يجبلهم ولاعه...طلع ودخل من الناحيه التانيه !!و قال يا جماعه لوسمحتو ممكن ولاعه.... قالوله اقعد..اقعد.. احنا بعتنا واحد يجيب

مرة ظابط لقى تلاته شباب شربين فى الشارع مسكهم وقبل ميروحوا على القسم صعبوا عليةفقلهم اللى هيقلى جملة اخر كلمة منها لأ هروحة الاول قالة : ياباشا اناشربت بانجو وخمرة ولكن ظابط كلمنى لأ
الظابط قاله: يابنى جدع روح روحوا لتانى قاله: ياباشا انا سرقت وقتلت لكن ركبت عربية البوكس لأ الظابط قاله : شاطر يابنى روح روح التالت قاله: ياباشا لو قلت الحقيقة هتصدقنى الظابط قاله : طبعا لأ التالت قاله: طيب روح انت ياباشا

اثنين مساطيل
قاعدين فى قهوة وقدامهم مرايه ... واحد قال للتاني بص الأتنين اللى قاعدينهناك دول ..تعالى نروح لهم........ جم يقوموا راح قايله أقعد ... همّااللى جايين

جماعةبيحششوا فى الطرب وطب عليهم البوليس وقالهم الظابط:قدامى كلكم على البوكس..واحد مرديش قام الظابط شخط فيه وقالوا:قوم يامسطول رد المسطول وقالوا:لأياباشا انا مش معاهم ..اناميت

مساطيل قاعدين بيصيدوا جراد عدّت من فوقيهم هليكوبتر .... واحد منهم قال جت أمهم ... استخبوا استخبوا

اتنين مساطيل قاعدين وبعدين فى جنازة معدية عليهم ... وعلى نفس الطريق فى عربيةنقل جاية بسرعة فائقة ..... فالجنازة تركت الميت وجريت .... وفجأه العربيةضربت فرامل وتفادت الجنازة ..... فالمسطول قال لصاحبه تصدق .. الميت ده انكتب له عمر جديد

واحدحرامى سرق باب من واحد مسطول ...... فالمسطول قعد يجرى وراه الحرامى ...فقام الحرامى حاطط الباب فى نص الشارع وجرى ....فالمسطول وقف عند البابوقال له افتح يا جبان

مدرس بيشرح على السبورة فى الفصل وظهره للتلاميذ فسمع صوت عالى جدا فقال اسكت ياواد ياحماده لحسن اضربك التلاميذ قالوا له حمادة مش موجود يا استاذ ... آمالاستاذ قال لهم لما ييجى تقولوا له

أغبياء راحو يلعبو بلياردو.... واحد منهم ركب على الطرابيزة و قال لهم انا الجووون

مره مجموعه هجموا علي شخص وفي ايديهم السلاح وسالوه :انت معانا ولا مع الناس التانيين؟؟؟؟؟ فرد الشخص برعب شديد وقالهم على الفور انا معاكوا طبعا.............. فقاوا له : احنا الناس التانين .. طاااااخ

واحد غبى قوى حكموا عليه بالاعدام.. بعد ما علقوه فى المشنقه قعد يشاور ويخبطبأيده ورجليه ففكروه عاوز يقول حاجه مهمه.. ففكوه ونزلوه بسرعه...... فبصلهم وقال: ياجزم كنت هتخنق

واحدغبى فى الجيش القائد اداله اغلى قنبلة فى العالم وقال له ارميها على الاعداءمن فوق الجبل اللى بين الجيشين قام الراجل طلع على الجبل ومره فكر وقال القنبلة دى غالية قوى طب ما بلدنا اولى بيها ......ورماها على جيشه

واحد جاله جواب ومكتوب في اخره ..... صندوق البريد ص.ب 44 ....... الراجل مفهمش يعني إيه ؟ سأل واحد تاني قال له ....يأخي بيقولك عايز صندل بني مقاس 44

امريكي وهندي وصعيدي تاهوا في الصحراء ولقو الخاتم السحري ولهم 3 طلبات الامريكي طلب يرجع لأمريكا والهندي طلب يرجع للهند اما الصعيدي فشاف نفسه وحيد في الصحراء فطلب انه يرجع له ياهم

مصري يعبي انبوبة غاز قال لأمة ادعيلي قالتله روح ربنا يفتحها بوشك

اثنان صعايدة يلعبون الشطرنج فقال الأول : قتلتلك الحصان فأستأذنه الثاني بضع دقاق و عندما عاد اليه قال : سممتلك البهايم كلها

اثنين راحو محطة القطار ولقو القطار مروح لحقو وراه واحد فيهم لحقه وركبوالثاني ماقدر وقعد يضحك ؟؟ الناس سالوه ليش تضحك قالهم الي ركب القطار هو المودع وانا المسافر

عدل سابقا من قبل نور الهدى في الخميس 16 ديسمبر - 19:42 عدل 2 مرات
زلطه
مهندس جديد
مهندس جديد
زلطه

نكت كدا للدراسه  Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت كدا للدراسه     نكت كدا للدراسه  I_icon_minitimeالسبت 11 ديسمبر - 17:22

مش وحشه  نكت كدا للدراسه  675809
Eng Assad
عضو بدرجة مهندس إستشارى
عضو بدرجة مهندس إستشارى
Eng Assad

الأوسمه :  نكت كدا للدراسه  Empty

نكت كدا للدراسه  Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت كدا للدراسه     نكت كدا للدراسه  I_icon_minitimeالأربعاء 9 فبراير - 17:18

نكت كدا للدراسه  56527  نكت كدا للدراسه  56527

حلوين يانور

نكت كدا للدراسه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» العـــــــودة للدراسه (كلنا لها)